2008-11-06
 18:41:45

irriii

gud vad irriterad jag är!
beställde ju som jag skrev förut en klänning + stövlar ifrån www.Eliteladies.se  förra veckan. där dom går ut med att beställningen ska skickas dagen efter man skickat beställningen.  hursom, perfekt att ha till helgens utgång hade jag ju tänkt, men paketet skickas aldrig.. så jag skickade 3 mail utan svar för att fråga varför det inte skickades, skickar ett 4e och får svar att det är försenat, men att dom skulle skicka det imorgon (idag) så att jag skulel ha grejerna tills fredag. bra täntke jag, då har jag ju grejerna till helgen iaf. men idag så har det fortf. inte skickats och jag mailar än en gång. då har dom inte hunnit skicka grjerna idag helelr så det skicaks imorgon, SUCK! då får jag inte grejerna förns på måndag, jag blir så sur! jag som verkligen ville ah grejerna till helgen, iaf stövlarna.  nej det va faktiaskt riktig dålig service elelr vvad man ska kalla det på dendär sidan, synd dock, för dom har så sjukt mycket fina grejer. usch, jag är arg!

nej har ingen lust att skriva. irri.

malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: