2008-11-16
 22:42:13

helg helg

hello :D
helgen är över, igen. ugg!
har varit en jättetrevlig helg dock, i lördags jobbade jag och sen åkte jag till cg :D vi fixade lite o sen va det förfest hos carre, och sne utgång. Jag och camilla hamnade på Rocks och hade en helsjuk kväll! sjukt roligt!  har verkligen sakant min bästa vän cg hur mycket som helst ochc jag är bara så överdrivet glad att h on är hemma igen :D bäst bäst.
idag ahde vi bakis dag och köpte kebab och lökade framför tv. hahaha!
Jag kom väl hem runt 3 tror jag, lagom tills ett Girls of the playboy mansion marathon började på favvo kanalen E!.. hahaha nä men den är så skön bara, som o läsa en skvaller tidning fast det är på tv, skönt o bara ha på.. o så massor av dessa fjollig program som jag gilalr o kolla på! hahaha .
imorgon blir det Religion & träning.

Kräm Kräm


CG
PUBLICERAT: 2008-11-17, 15:15:33 | URL: http://isthe.webblogg.se/

Helkul kväll!!! hahaha

Älskar dig min fluff!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: