2008-05-12
 22:41:17

what happens in vegas

heej friends :D
var på bio med carr carr idag, elelr ikväll, och såg "what happens in vegas" sjukt rolig o gullig iflm, nästan så man längtar lite efter att va sådär kär o pirriprri i magen,, hihihi. men samtidigt inte! söt va den iaf & ashton kutcher (haha stavade jag rätt nu) va lika snygg som vanligt ;P så dreggla lite ifck man göra också.. ;) sen tog vi en sväng förbi carres lägenhet  o snackade lite skit o så tillslut hamnade jag här hemma igen, nu vart jag sådär trött o försöker få ner nya desperate housewives avsnittet, och senaste one tree hill (hahaha, jag är så fjollig men den är så söt) men får inten er nåt, jävla bananer-
börjar komam ännu längrem ed huset nu, men min färg tog slut idag,, igen! så måste kjöpa ny igen, fyfan va dyrt det är med färg alltså! och så räcker detj u inte, bananlökar. men men, sånt är livet, snyggt kommer det bli och jag buörjar ju faktiskt bli klar nu, på onsdag ska jag bbli klar med målandet, elelr jag kommer fan bli klar! målade en del i sovrummet o klart vardagsrummet/köket, så nu är det ju bara so vrummet kvar!  så får köpa färg imrogon innan jobbet så jag kan måla klart allt på onsdag,, så komemr min soffa förhoppningsvis då också, o så får jag åka til likea i helgen, o köpa tv måste jag ju göra också, tur att man får lön på torsdag! =D

nu är det sovtajm.

puss&gull



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: