2008-05-17
 23:21:23

vit helg

den här helgen bestämde jag mig för att ha vit, men jag har gjort en hel del saker ändå, detk änns jätteskönt :) i går blev det middag med linnea steffi & lise hos linnea :) vi gjorde tacos och kollade på film, nån "skräckis" haha. Inte p-rulle.. hahahaha. steffi hade aldrig hört det uttrycket, hahaha. kul jul
idag sov jag ganska länge och kollade på oliver twist som gick på tv när jag vaknat. fixade i huset, städade och allt sånt,,  sen åkte jag till stan o mötte linnea o vi gjorde en liten shoppingrunda, elelr, jag shoppade när linnea hade gått men iaf, haha.
blev ett linne, lite smink, underkläder & en klänning som var urgullig :) så det va skönt att få nåt shoppati af. . satt och väntade på mamma sen, elelrp å att hennes tåg skulel komma, köpte en  bok som jag satt i bilen o läste.. sen bar det iaf av till Ida och träffade alal gamla tjejkompisar, vam ys o se dom :)

nejfan nu ska jag sova, imorgon blir det IKEA!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: