2008-05-11
 20:33:47

tjopp tjopp

tjena vänner!
igår blev en lyckad dag, även fast jag sagt att jag inte skulle festa i helgen så ja,, det blev inte irktigt så. haha!
jobbade 6 - 14, åkteh em o målade lite, o drog till carro, fixade i ordning o åt lite, sen hade vi lite beslutsångest vad vi skulel göra, men det slutade med att anna och "ed" även dom kom till carro och vi körde ölspel med röttvin&sprite blandning, haha. vid halv 1 drog vi sen in till den stora staden och bestämde yillslut att gå in på fellows "sence" och var väl inne där runt 1 iaf.. blev ett ganska kort besök eftersom dom sätngde 3, jag drog väl vid halv 3 och ja, det slutade bra, hahahaha!!! jag fick iaf vad jag ville ha, hehehehe.
vaknade tidigt, o hämtade bil o allt hos carr carr o drog till jobbet, nu är jag trött o ska vila lite.

imorgon är jag ledig så då är det måla måla som gäller ;) ;)


Pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: