2008-05-13
 23:33:37

the reason

heeej vänner.
idag närj ag åkte hem ifrån jobbet  kommer "the reason" på radion, och usch va deppig man blir.. den låten är otrolig, och ja,, man känner sig en aning ensam efter att ha hört den, eller, jag saknar lite det där att bara ligga och mysa, känna närheten av någon som tycker om en, att känna sig sådär trygg och allt bara, känns sådär underbart bra. saknar att känna allt det där, någon gång i framtiden. haha! varför kan man inte träffa någon som känns rätt, alla är så fel.. som sagt, det komemr väl nån gång i framtiden!

förövrigt hade jag en intressant diskussion med en kille på jobbet idag.. helt plötsligt säger han "Det är någonting när man pratar med dig som inte är som  alla andra, och jag har funderat på det, du kollar aldrig mig i ögonen när jag pratar med dig"  och usch, det gör jag ju verkligen aldrig heller, elelr, jag försöker, iallafall kolla en liten snabbis, men jag är ju så oerhört dålig på det, jag blir verkligen så sjukt nervös, stressad, och tappar koncentrationen helt, det sticks i mig och usch,, obehag i hela kroppen!  det låter man ju heldre bli. . rkan verkligen få ångest av det,, och det är verkligen jobbigt. . men jag tänker inte på att andra lägger märke till det, men ja, samtidigt som jag avet att dom gör det.. men ja, det är väl självöfrtroendet o allt det där dravlet, även fast jag tyckler att det förbättrat sig mycket nu på senare dagar. men men, det var iaf  intresant.. han tog tydligen illa upp för det, så det va ju skönt att han fick höra hur det stog till egentligen!
innan vi avslutade ämnet sa han "hur ska du kunna bli kär igen om du inte kan kolal folk i ögonen" hahah , tack för uppmuntrandet!



här hittade jag iaf dagens låt, med klipp ifrån min absoluta favorit film "a walk to remember". så perfekt




/Malle







caroline
PUBLICERAT: 2008-05-20, 19:07:50 | URL: http://cejsi.blogg.se

haha var det broo som sa så eller? jag har också tänkt på det där me ögon grejen:P jag hade problem med sånt när ja va yngre men fick lära mig helt enkelt med ögonkontakt:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: