2008-05-25
 23:12:03

lyckad

tjaaaaaaaaa
igår vart skitbra och jag hade verkligen asroligt! ::)
började med att girlsen kom till mig runt 6 -7 o vi grilalde lite korv med pommes (hahaha, festligt) och korkade upp vinet!  satt ute i sista solen och åt och gick sen in och startade singstar, haha! det va carro x 2, ida & Lise som kom tillsut iaf och det va lagom, haha!  partade på och drog mot stora staden & Sense senare..
va lite segdeg när vi kom men sen drog det igång och alla slutade upp på olika ställen om vi säger så, haha..nej men jag kom iaf hem, svarttaxi från stan hem till mig för 500 spänn vilket va sjukt shyst! eller det va nog chaffisen som va allmänt blåst men iaf..  det blev inte frasse som vaar mitt sovsällskap om vi säger så.. ;) härligt!

och i fredags drog jag med lise och kolalde på Mange schmidt som spelade på olearys i haninge, hahaha! blev väl några öl så va  en aning tungt att dra och jobba kl 6 på lördagsmorgonen, men men, är glad fr koffeintabl.. ;P

nejni.. det var väl min helg, lyckad! hihi nu är det inte långt kvar till hultsfred!!!

kräm kräm

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: