2008-05-14
 22:23:08

kaffe kaffe kaffe

idag har jag druckit aldelles för mycket kaffe. nu på kvällskvisten drack jag 4 koppar under ca en kvart halvtimme, vilket var alldelles för mycket, helt hyper, kommer aldrig somna känsn det som, haha! ungefär som mina kära koffeintabletter ;) haha.
imorgon jobbar jag 06.30 - 1330. sen ska jag köpa än nu en burk färg och åka hem och avsluta min målning, imrogon är min absolut sista målar dag, sen är det storstädning och ja, efter det dags att flytta in-.
imorgon ska jag även hämta ut min hultsfredsbiljet,t yeeey! får ju lön imorgon,, så det är shysst, mycket som ska göras för den, så jag hade tur att den va shysst, för att vara jag, 13350, yey! hade förväntat mig typ 11  och blivit glad iaf, men ja, det här va ju skitbra, behöver det verkligen också!

en annan sak jag ska göra imrogon är att ringa och skälla ut dom på jysk,  nr jag beställde soffan sa dom 7 - 10 dagar, nu ahr det gått över 4 veckor, vilket INTE är ok.. så nu förtjänar dom en riktigt ordentlig utskällning ;) haha!

sovdags.
om jag nu kan sova efter allt kaffe, haha!

/ maLLe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: