2008-05-15
 22:47:50

imorgon är det freeeedag

på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest,, men fredag är ändå den dagen som känns bäst,, ge mig då kyckling det gillar jag meeeest, kyckling på fredag, det enda jag vill ha, kyckling på fredag då mår man riktigt bra, kycklin på fredag, va va det jag sa? jag vill ha fredag idaaaaag!

haha konstigt att vissa saker verkligen fastnar i skallen på en, den där tillexempel, känsn som om det va ett tag sen den reklamen gick, ändå sitter den fast i mitt huvud. haha. kan komma att tänka på den ibland och gå runt o sjunga på den, men idag va det sjörövar fabbe som gällde på jobbet. hahaha, fyfan!

alltås, hela helgne är en stor smet, jag tror att jag målade sista penseldraget där ute idag. så det betyder att jag kan börja flytta över mina saker i helgen!:) detä r jättekul. mamam och jag ska till ikea på söndag så det är bra,,
MEN, ringde till jysk idag och dom ahde ingen aning om när soddan skulel komma, fan! den avr tysligen inte i sverige än :S fan då.. jag vill ju ha soffan nuu!! och dne som va så perfekt, vill ju inte börja kolla efter en annan, det känns ju värdelöst ju.. fan då.. lökman.

dilemma.

hursom, grillning hos ida på lördagkväll är också bestämt nu, men jag ska köra. 
 
nej nu ska jag nog sussa, jobbar 8 - 14 imorgon sen är jag leedig hela helgen! =D
tog på mig ett extrakvällspass på måndagen, skulle ju vart ledig men ja, kväll=pengar, så! =D



/maLLe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: