2008-05-29
 22:33:52

glassiiiiiiiiiiigt

efter 2 dagars glassande i solen har jag fått ordentligt med färg, haha! magen har blivit brun, och ansiktet har blivit en aning rött, haha! men såoerhört härligt!
igår åkte jag till heron med carre och såg "utan spår" som var bra, spännande! gilalr sånnt så det va mysigt! Carre och jag har även börjat planera vårat besök till Camilla i  sydney i höst! härliga tider! kommer va sjukt härligt när man har det bokat så man har något att "leva på" och se fram emot! så gäller det bara att jobba asset av sig och spara fram tills dess! vi ska antagligen kolla runt på lite resebyråer på lördag för att kolla lite priser och få flyget rätt eftersom vi ska försöka stanna i bangkok en dag eller så för att shoppa loss på hemvägen.. eller det är iaf så jag vill ha det. hahaha! och så vill jag ha det bokat och klart snart så att jag slipper ha det i bakhuvudet och ja, baara ha det klart! =D men som sagt. . det blir nog bra, är ju ingen brådis, eller kanske, det lär ävl bli dyrare o grejer, haha!
saknar ju min fluffis jättemycket också så kommer bli så sjukt roligt att träffa henne!  Längtar!

n ska jag bädda ner mig i sängen, jobbar 8 - 14 imorgon, efter ska man träffa carro och vi ska antagligen till sense som ahr "banantema" hahahaa. och innan förhoppningsvis fridays o sitta ute med fina drinkar. hihihih!

/ en solbränd malle


Fluffis
PUBLICERAT: 2008-05-30, 07:10:08 | URL: http://isthe.webblogg.se

Ja se till att boka snart!
Ska bli saaaa underbart att se er!!!!
Sjalvklart far ni bo har..eller ja, vart vi nu bor nar ni val kommer. Och jag ska ta ledigt nan vecka eller sa sa vi kan mysa massor!

Langtar!
Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: