2008-05-14
 12:19:11

färg färg färg

hejhopp!
idag vaknade jag kl 8 (???), låg o drog mig och kolalde på mitt one tree hill avsnitt till 9, och gick sen ut och började med huset, nu har jag lunchrast, haha! hur som så fick ag hela sovrummet (+socklarna i sovrummet) målat så nu är faktiskt allt i hela huset målat, men ja, sovrummet måste jag måla minst en gång till, och då kanskle inte färgen räcker,  fan det är sjukt dyrt med färg. fick ju köpa ny igår, 2 burkar, en av den röda o en av dengrå-lila. hur som är det här min 3:e burk med röd färg, vilket innebär att det hade lönat sig om jag köpt en 10 l burk istället för 3 3l som kanaske inte räcker iaf, haha, fyfan. hur som kostar varje 3l burk 200 spänn, och eftersom jag haft 3 st av den röda och 2 av den grå-lila har det kostat mig,, 1000 spänn, haha.. det är tråkigt att lägga pengarna på färg. men men.  fint blir det iaf:D  vid 1 ska jag ut igen så nu ska jag väl gå och kolla efter nåt att äta iaf..

igår köpte jag äntligen "oreo" kex/kakor som jag velat testa länge. dom var faktiskt oerhört goda, haha! men dyra, 12 kakor för 32 spänn.

haha fan va jag tjatat på om pengar, jag låter som värsta snåla kossan.. men haha!


som sagt, ska leta reda på nån lunch! =D


/ malle


Sannah
PUBLICERAT: 2008-05-14, 12:29:23 | URL: http://saanzil.blogg.se

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Tycker du om designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du får den :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: