2008-05-21
 00:51:53

2:a natten

japp,, så va det andra natten  på nya stället då.. elelr ja... haha
inatt har jag iaf en knäpp katt som liggger här breve och snarkar,, myso!
det börjar bli jättefint här inne nu, och förhoppningsvis kommer soffan imorgon, jag hoppas med hela kroppen att den gör det!! ;P för imrogon är jag ju ledig från jobbet så det skulle ju avra helt och hållet perfekt :) isf blir det förferre här på lördag med lite middag o så,, med carr carr och lise ( ? ) iaf.. lite middag o så kanske? så får vi väl se, om det är någon annan som orkar ta sig hit ut för att se hur jag har det :P haha-.  aå blire utgång sen iaf!! :) blir nog helbra. .hänger bara på att soffan ska ha kommit, haha! imorgon ska jag iaf fixa in resten av grejerna o så,,
sen har jag ju engelska träff imorgon, haha!!


betalade även min hultsfred biljett idag, woho!! så nu är det problemet ur världen! =D

ska sussa o mysa med katten nu =D

Puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: