2008-03-06
 22:34:16

yeyy

tjenna tjenna
jobbet idag var trevligt, både linnea & steffi jobabde idag, alltid kul o se dem :D sen av det mötet som ajg faktiskt gick på, wow. det va kul, jag hoppas att jag räknas till dom som får gratis gymkort, haha, skulel ju inte sitta hellt fel :P nej men va faktiskt intressant att lyssna på detdär ...
va ju hur skönt väder som helst idag ju! jag hade på mig endast ett par trekvarts byxor och ingen jacka!! yey, otroligt skönt, kändes vekrligne vååår..
imorgon är jag ledig, så ska väl fixa o trixa lite, sen ska jag och carro äta lyxmiddag (donken) o pimpla vin, och sen gå ut. haha.  till rocks tror jag det va, ska bli kul o testa nåt nytt! :D

idag, när jag rakade mina ben i all hast, så slant jag, o fyfan va ont det gjorde!! så kolalde jag ner o såg värsta (nej det va inte värsta, va faktiskt ganska litet) såret o en skinbit i ena hörnet, fyfan jag höll nästan på att spy, och vart helt vimmelkantig, hahaha, va fjolligt! men jag vet inte,  kändes så äckligt när man såg detp å sig själv sådär,,  o sjukt ont gjorde det, usch! hela eftermiddagen har det gjort ont o runnit blod, mens från foten eller nåt. hahaha.


sussa sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: