2008-03-04
 12:33:59

yeeey

va precis o hämtade mina kläder (&skor) som kommit, fyfan va snyggt :D jättenöjd, verkligen! speciellt med tjocktröjan och linnet, skorna va också jättesnygga, och kjolen va även dne hur snygg som helst, men lite liten, så, mitt mål är nu att kunna ha den som en normal människa innan sommaren
. så här med lovar jag mig själv att börja mitt nya nyttiga liv, med kjoldieten, hahaha. läste i aftonbladet eller expressen igår om folk med putmage, som tränar o gjort allting men fortf har dendär putande magen kvar. det är precis som mig, (då menar jag inte VÄRSTA magen, utan en liten bit som bara, inte går o få bort) elelr ja, för tillfället är hela jag rund, men förut, till&med när jag vägde som minst, ca 48 kg, så hade jag en liten putmage, och när jag varit vältränad och tränat ca 5 gånger i veckan och kännt sig skit fräsh, så har jag alltid haft dendär.. hahaha. lite lustigt.
hur som var förklaringen socker, vilket nog är väldigt sannt.. jag äter aldelles öfr mycket socker, haha. men det är ju så tråkigt att sluta med det helt.. :S hur som ska jag vara sjukt sträng på att skära ner på sockret och bara äta sånt på helgerna,.. och det SKA jag göra nu.. inga undanflykter!
hur som va tidningens tips att undvika socker totalt, ingen frukt, ingen pasta,a inga röda o gula grönsaker (haha, jag hatar gröna grönsaker) och allt det där vanliga, inga kolhydrater. hahaha, bort med socker magen, yey!

jag som vill äta mackaroner o köttbullar, ahahah
en annan dagblir väl det. :P pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: