2008-03-10
 20:23:58

trött trött

usch, jag är så jävla förkyld! helt täppt i näsan o nyser hela tiden, att inte den här förbannade förkylningen kan ge med sig!
idag ahr jag abra varit hemma, kollat på lite filmer o sovit, bäst så pga förkylningen, men men, imorgon fick jag iaf en extra dag på jobbet, kul, är trött på att ligga hemma nu. så det ska bli skönt, sen jobabr jag tors - lör.. o så är man hemma själv fre - lör :S kan nog va ganska lugnt och skön´t, för ja, fjällen vart ju isntällt nu men men! inget o sura för! eller klart man blir lite irriterad på hur folk sköter saker o ting, men orkar inte gå¨runt o va surig, orkaar inte lägga energi på det, :P

åh va jag längtar till att min brorsa ska flytta hemifrån nu, (låter elakt, men jag vill ha hans hus!) går runt o planerar hur jag ska inreda och allt, kommer nog bli fiiinfint.. och perfekt, när jag känner mig lite ensam så kan jag ju alltid gå in hit o dricka kaffe med mamma&pappa, haha!  men på samma gång har man sitt eget ställe,, eget badrum o kök och ja, eget hus :D haha- så kan man låta sås mycket man vill hela nätterna utan att någon stör sig, ha folk hemma utan att någon stör sig och allt sånt, PERFEKT! fatta va skönt lagom till i sommar, hoppas han hittat en lägenhet tills dess, skulle ju verkligene vara underbart. (förlåt för att jag låter så hemsk!)

idag har jag ätit en massa choklad, gud va jag är DÅLIG! ska gå o dricka lite kaffe istället.. o jag vill åka till ikea. haha. är supersugen på det, så roligt, bara gå runt o kolla o ja, äännu bättre om jag nu skulle ha huset att fixa saker till! ;)

PUSS!


Hultis
PUBLICERAT: 2008-03-11, 11:54:37 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

Haha, du får väl hjälpa honom o hitta något nytt ställe! Ta fram ALLA säljes-tidningar du kan hitta ;) hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: