2008-03-24
 22:22:00

tjena tjena

heeyhar varit en lugn och skön helg.
jobbade lör o sön, på lördagen var släkten på middag och man fick tillbringa lite tid med som söta kussarna :) vilket alltid är lika roligt :) söndagem var enbart allmänt slapp hände inte mycket alls.
känn so mom jag har gått upp 10 kg den här påskhelgen, hahaha. fyfan.  nya tag imorgon, då jag även ska träna!
uschfyfan hej, för det här går ju inte!
idag har jag varit ledig, och så har vi varit barnvakt åt kussarna :) hihi, myys! så det har varit snöstorm o blivit säkert 3 dm snö eller något, haha! så vi har varit ute och åkt pulka, byggt snögubbar osv,, haha. mysigt värre :)  så nu är jag ganska slut faktiskt..  men men, imorgon börjar jag 9.45. så det är skönt! sen jobbar jag fredag&lördag för torsdagen ska jag va ledig pga kryssningen! skönskönt!

sitter o väntar på camilla,, vi skulel mötas på msn vid 22 tiden,, nu är den 20 över,, och jag är skittrött. haha. vet inte vad hon menade med 22 tiden,,  hon kanske inte orkade upp.. jjag väntar till 23, om jag inte somnat . haha,, men hon kommer nog snart :)

nej ska nog lägga mig o glo på en film så hör jag ju om äggman skriver :)

hörs o ses. puss

Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: