2008-03-25
 20:18:53

tisdag

tjena tjena
idag har varit en bra dag, gick upp en timme innan jag va tvungen att åka till jobbet, (vanligtvis är det 5 min innan jag måste åka) så jag hann både duscha o äta frukost, vilket inte är allt för vanligt att jag hinner göra på mårnarna. jobbade 9.45 - 17 och åkte hem, åt några köttbullar och drog sen till träning.. så nu harj ag varit och tärnat också.. och jag åt gröt till lunch! känner att det är ne bra början iaf.. min godisskål  har stått framme och suktat mig  men jag har inte ätit en bit! jag är stolt!
 imorgon blir det (troligtvis?) kryssningmen först jobbar jag 6.30 - 10.15 (yeah, långt passa lltså) men lite pengar aif, sen har jag fått len extra tid på söndag också (wow, 2 söndagar på en månad, måste vara rekord för detta år, haha) 

ska hittapå nåt annat nu
pusss 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: