2008-03-28
 11:36:55

mörkrädd

okey, kryssningen var kaos. kul att umgås med steffi o så, men fysjutton., låt oss säga att jag blivit mörkrädd, jag tycker synd om personalen på båten som inte ens hade kontroll över alla ungdomar, men alldra mest tycker jag synd om dom ytterst få gamlingar o barnfamiljer som befann sig där.. usch,  hoppppas verkligen dom fick pengarna tillbak, haha.
hur som, det var helt och hållet kaos och jag kände mig helt och hållet felplacerad, det kändes som om folk kollade snett på mig bara för att jag var vit, nej men, det va sjukt. och KAOS, folk var verkligen som djur, slogs, spydde överallt rökte överallt alltså det går inte att förklara om man själv inte sett det.  nejdu, efter det här förstår jag verkligen varför dom har 23 års gräns på de flesta kryssningar, att ha 18, som det var på denna, skulle ju aldrig fungera, sanera hela båten efteråt. nejdu, KAOS och ingenting för mig. helt enkelt!
fick iaf med mig lite billig sprit, haha! :)

och skönt att brandis äntligen fått komma hem från sjukan stackarn,, hoppas du blir helt bra snart.. :)

idag r ingde dom ifrån aupair grejen o sa att det skulle funka för mig att åka trotts att mina betyg är botten, så länge jag fixade en underskrift ifrån camilla. vojne.  jävla skit, jag hade ju hoppats på att få tillbaka pengarna! och om jag drar mig ur själv får jag ju inte det.. så jag tänkte, om jag skickar in mina betyg med så kanske dom nekar mig o jag får tillbaka pengarna,, men inte det..  allts en del av mig ivll ju fortf ååka.. men ändå inte, ivll ju heldre ut io resa.. sjuttsingen.. får se, om jag hittar en bra familj så kanske,, efter sommarn nångång i så fall. nej vi får se!

får skriva mer sen,. pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: