2008-03-02
 18:16:08

meningslöst

va ett tag sen jag skrev.
jag vet inte, känner mig ganska.. tom. helgen har varit jobbig, med undantag för fredagskvällen, va kul att gratta linnea ochh träffa carro igen, va ju ett tag sen (!) gick ut, jag lise & ccarro och hade kul.
lördagen va jobb, va helt död så gick i princip hem och dog efter jobbet, en massa tjaffs och jobbig heter. jag vet inte. och på tisdag åker lise.. vilket känns sjukt ensamt.. först cg, nu lise. vad ska jag göra nu,, känns inte roligt..  jag vet inte, är trött på allt runt omkring. och jag vet inte. allt känns bara sådär meningslöst igen-.

hoppas på att det blir fjällenresa  v 13.  men det blir det väl inte kan jag tänka mig.

men men..


malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: