2008-03-29
 17:04:16

lördag

Efter jobbet då.
Idag spelar SP på Cirkus, och jag ska inte gå, det betyder att det är första gången SP ska spela i sverige (okey, räkna bort Malmö en gång) & jag inte kommer att vara där, det känns, konstigt! men jag har ju faktiskt insett att jag börjar bli några år för gammal för allt sånt där. haha!
Däremot läste jag att dom ska ha sin efterfest på Hells kitchen, haha, varför kan man inte vara 23 för? jävla bananer . en annan gång! blir nog ut o ta nån öl med sandra i haninge istället skulle jag tro. lugnt, jag jobbar ju imorgon. så är väl bäst så! ananrs hade jag nog velat försöka komma på en kupp för att komma in på eSP's efterfest ikväll! hahahaha.

humm humm. ska väl vandra vidare..
på återseende! ;)

Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: