2008-03-08
 20:20:19

löööök

kul jul!
igår va jag hemam o slöade fram tilsl att jag skulle åka till  carro, eftersom vi skulle till rocks skulle vi även se lite rockiga ut, bilder lägger jag upp sen, haha! men det va faktiskt roligt o se lite annoslunda ut, annars när man går ut känsn det som jag alltid ser lika dan ut, kanske har håret lockat elelr inte, o olika läder, men annars så, ja, tråkigt helt enkelt, så det va roooligt!
men det slutade väl inte så bra som det kunde ha gjort, tråkigt nog men men.. vi får förhoppningsvis ta igen det i fjällen barbro? ;)
imorse vaknadej ag o va jättepigg, tog en liten promenad o köpte pommes o choklad i det superfina vädret :) vilket va jättemysigt! kom tillbaka till carro och hon sov fortfd. haha! men men, va såå skönt väder,
vid 2 tiden åkte jag till stan för att möt upp familjen för att gå på bio och sen ut och äta (på min favvo resturang)  vi såg ARNS RIKE elelr va den nu hette.. hade förväntat mig att den skulle vara sämre men den va fortf inte bra, såj ävla LÅNG & SEG, somnade nästan i min bakishet, hahaha!
sen va det iaf dags för maten som va lika god som alltid ;) o nu är jag här,, orkar inte lägga upp bilderna från igår nu, gör det imrogon!
vi hörs o ses vänner!

LÖ lök ;



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: