2008-03-03
 23:08:41

hmm

idag har varit en ganska lång dag, jag som är lite halvkrasslig då..
träffade lise imorse (elelr ja, kl 12, ås förmiddag va det väl) haha, och åt en feet lunch på grillene ,ahaha, sista innan hon åker :(  åkte sen hem till henne och pratade lite o sådär, innaan dte va dags för mig att åka till jobbet. ugg bugg, men det gick ganska fort ändå, 14 - 20, men vid 6 bad dom mig jobba över till 22,, för tjejen som skulle jobbat inte hade dykt upp,, och haha, vad ska man säga.. men dte gick bra, och när jag slutade fick jag till&med blommor för att jag ahde stannat, vart jätteglad, hihi .  det händerj u inte varje dag, haha, och nej, det va inte av min chef, det hade väl aldrig hänt. haha. men iaf, supergulligt :)
o nu ligger jag här, tur att man är ledig imorgon, jag har ont i halsen och känner mig hängig.. får väl se hur allt artar sig.

stackars mitt lilla CGägg på andra sidan världen.. tur att dte finns mail iaf.. o förhoppningsvis en dejt med webcam senare i veckan ;) haha! det är så lökigt! saknar dig hela tiden fluffis..

och imorgon åker då lise till thailand i 5 veckor, tomt kommer det vara, väldigt tomt, ingen lise på jobbet, eller att åka till donkendriven med efter, haha.. kommer verkligen sakna dig, men snart är du ju hemam igen :)


dags för mig att glo på någon utav de vanliga filmerna igen.. nattinatt.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: