2008-03-14
 23:14:13

helt slut

japp, då var dagen avklarad, har gått rätt bra ändå.. men är sjukt trött nu, så ska bli skönt att krypa ner i min sköna säääng :D  så fårm an sova några timamr innan man börjar kl 6 imorgon, haha!

yeeey! brorsan skrev på pappren o grejer för lägenheten idag, vilket betyder att han flyttar om eeeen månaad:D  så, först o främst, stort grattis till honom!! :D 
så då får jag äntligen flytta in i huuuset, o fixa allt som jag vill ha det, det kommer bli sjukt snyggt :D gud va sugen jag är på att fixa redan nu! :D

annars.. jag hoppas på utgång imorgon.. vore härligt. va något mer kul jag skulle skriva men har förträngt vad det var.. 

förövrigt har jag ett missatsamtal fårn ett helskumt nr som inte finns på hitta.se ch bara är upptaget om man försöker ringa upp, som sagt, helskumt 0751599146, ringer en klocka hos någon? haha.. .

nej, läggdags för mig nu alltså.. nattinatt 

sussa sött : 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: