2008-03-23
 11:46:57

gooood morning

varning. mitt EE på tangentbordt har hakat upp sig så det fungerar inte riktigt som dt ska, så om det  fattas ett e lite här och var i txten ber jag om ursäkt.

hello
vaknade tidigt av att någon skrev på msn, så det blev ett 1 & ½ timmas video samtal med mannen vilket alltid är trevligt. var ett tag sen sist så vi hade en del att prata om . sitta och garva så jag väcker alla här hemmaa som låg o sov. klockan där nere va ju bara 5 på kvällen. faaaan nu har hela e tangenten ramlat aaaaaaaaaaaaavd. nu sitter den fast igen.. hoppas den fortsätter funka. haha. iaf så va det ett trevligt samtal (haha)  :)
hur som har jag kommit så mycket längre nu, förut, va jag skitledsen om han inte hörde av sig, eller superglad om han gjorde det, nu är det mer, neutralt. och jag känner ingenting längre, klart det är kul o pratam ed människan o sånt, o jag menar, tiden vi hade tillsammans va delvis super härlig, men ja, äntligen kan jag säga att jag verkligen är över det, hur lång tid det än har tagit så ja, ,,  woohooo. partyy..

några dagar närmre kryssnbing :D

puspsuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: