2008-03-13
 23:18:51

glada nyheter!

imorgon får jag min lön = 10500, jag blev skitglad när jag fick min lönespeccc, YEEEEAH!  (intem ycket för vissa, men för mig som har två fasta dagar i veckan, 3 varannan vecka, så är det mycket!) jag hade förväntat mig ca 7, möjligen 8, men så fick man 10!! haha, jag är superglad, det behöver jag, så jag kan betala allt på bilen osv. skönt! det var första glada nyheten!

det andra är,, patric har hittat lägenhet! WOHOOO. så, imorgon ska dom skriva papper och grejer och om allt går rätt till får dom flytta in om ca en måånad, och det betyder att jag får flytta in i huset, WOHOOOO. party hos mig varje kväll... elelr inte, men äändå, fatta va härligt, är SJUKT glad :D hoppas verkligen på att allt går rätt till nu!

idag har varit en lång dag, vaknade av att jag fick sms, av bossen, "hej kan du börja 10 istället för 15" jag, helt yrvaken svarar att visst kan jag det,, sen, när man tänkt efter lite, ojdå, det är ju 11 timmar. hahaha. sjukt trött är jag fter det passet, men har ändå gått g anska fort. imorgon blir desto värre
på vägen in till jobbet ringer mobilen, det va från dalarö dagis, alltså mammas jobb, där dom undrar om jag kan jobba imorgon, fredag. och man kan ju inte säga nej, har sagt nej till dom så månag ggr nu, så jag sa att jag kunde jobba så jag hinner till mitt vanliga jobb till 15,, så imorgon ser min dag ut såhär, dagis 8 - 14.15 stressa in till haninge och COOP där jag jobbar 15 - 22.15, haha , någon som vill ha min dag imrogon eller? ;)

och sen är det 6 - 15 på lördag,, yey, kul i jul. men peeengar peeengar! :D

 nu behöver jag nog vila ut mig för imorgon.

lök lök :D


CG
PUBLICERAT: 2008-03-14, 02:40:54 | URL: http://isthe.webblogg.se

oooh va kul!! Du far inreda ditt egna lilla hus hihihi =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: