2008-03-11
 21:59:26

dd

hellooo!
idag har varit en bra dag, jobbade 9.45 - 17, extra pass vilket alltid är välkommet, jag blir alltid på bra humör när jag kommer till jobbet efter att ha vart ledig i några dagar, elelr ja, oftast iaf :) nu för tiden, alla är så glada o trevliga och  ja, det är  härlig stämning helt enkelt :) det som är det tråkiga med att börja söka nytt, elelr, ajg tror att det är därför jag inte börjar leta nytt jobb på allvar, jag trivs ju så bra! jag vill vara kvar på coop ett tag till!
efter jobbet  gick jag och gjorde en ny dagensdubbel (haha, min nya grej) och lämnade in gårdagens, nu har jag vunnit 100 kr 2 dagar i rad, idag vann jag också, men bara tillbaka pengarna så jag kan göra en ny imorgon igen, haha. det är faktiskt riktigt spännande och roligt!  jag blir så glad när jag vinner även om det bara är 100 spänn, vem vet, nästa gång kanske det är mer ;)  så som sagt, vinst 3 dagar i rad nu,  jag har kommit på att jag ska göra en burk där jag lägger alla pengar som blir över efter insatsen, alltså, eftersom jag spelar för 40 kr varje gång, och så säger vi att jag vinner 100, så har jag 60 kr jag kan lägga i burken, eftersom jag behöver insatsen igen för att kunan göra en ny.. haha, vem vet,t lite pengar kan man ju få ihop iaf :D om flytet fortsätter, hur som, en kul grej!

idag va min käre bror tydligen och kollade på en lägenhet som han lagt bud på (yey!) hoppas hoppas hoppas. så fort något liknande händer börjar jag tänka på hur jag vill ha det o bla bla-. haha, jag är så jobbig, o så blir jag jättebesviken om han inte får den, men men, man kan ju börja planera iaf.. jag har iaf bestämt mig för att jag vill ha en mörk röd färg på väggarna, möjligen mörklila. och så vill jag ha svarta möbler och en svart soffa.. o så ahr jag en massa bilder i huvudet på hur det kommer se ut,  eller hur jag VILL att det ska se ut haha! usch när jag läser igenom det här låter det som om jag verkligen inte tycker om min bror, men så menar jag det ju absolut INTE, jag vill bara flytta in i hans nuvarande hus,. lagom till sommaren ;)  vore så perfeeekt! nej men det blir nog fint!

Imorgon är jag ledig, skönt skönt!  sen jobbar jag torsdag - lörd, ledig söndag,, sen blir det nog mycket jobb nästa vecka tror jag.. veckan innan påsk brukar ju vara full av hets,, jag borde nog fira 1års jubeleum på coop snart.. haha.. jag började där veckan innan påsk förra året, men jag tror påsken var senare förra året än i år..? aja, snart iaf. haha! en hel del jobb inplanerat nästa vecka iaf,, och även veckan efter en ahr jag fått några extra pass, skönt att veta, :D
ska bli intressant att få se min lön denna vecka, vad den nu kan vara på.. känns ju som jag har jobabt mer än i januari iallafall, men sen har ju februari varit kortare, svårt det där.. vi kan ju hoppas på en bra lön iaf ;)

nej ska väl hitta på nåt annat nu, hörs

löken



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: