2008-03-12
 22:53:21

=D

hej hej
ligger här i sängen och funderar.. på allt och inget.. jag känenr mig faktiskt rätt glad idag :) det är skönt.. att jag inte funderar för att jag är nere liksom.. Linnea o steffi frågade om jag ville följa med ut idag, vilket jag velat, men ahde verkligen ingen ork,, och så är jag ganska fattig,, lön på fredag, yey! :D sås hoppas på en utgång på lördag istället,, om folk är påå. ;P
förövrigt vann jag 140 kr på min dagensdubbel idag, hihih, vilkeet betyder, 100 kr i burken :D sen fick jag en trisslott för att det va min namnsdag som jag vann 50 kr på, som jag också tänkte lägga i min burk, hihi! perfekt ju!
det är roligt när man vinner, även fast det inte är mycket pengar, men ändå :D
såå, imorogn är det jobb,, 15 - 2115, ganska skönt pass tycker jag.. ska fixa lite andra småsaker imorgon så ja, det blir nog bra,
börjar bli dags för mig att gå  till frissan igen,,  haha, är fortf inne på att färga mitt hår brunt, alltså, inte svartbrunt, men ljusbrunt med lite slingor o så.. men fan, jag är för feg.. elelr, det är dumt nu till sommarn,, till hösten kanske,, vi får se! :D
ska väl se någon film nu igen..märkte just att min vattenmugg läcker, så det va blött överallt, jobbigt läge, haha!


sovtajm.

löklök



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: