2008-03-16
 17:35:07

bränd skärm & Ikea

helloooo
dåligt med uppdateringar, i know! men tyvärr vaknade jag på lördagsmorgonen, eller ja, kl 4:00 (en timme innan jag egentligene s kulle gå upp) av att det luktar brännt i hela mitt rum.. uschfyfan. så kollar jag på datorn, som fortf är igång, men däremot skärmen,, hmm.  den var död så det var bara att koppla ur den och försöka sova den sista timmen innan jag skulle upp och jobba, vilket var svårt, bränd dator (haha) luktar inte allt för bra när man vill somna om..
igår jobbade jag alltså 6 - 15, åkte sen hem och somnade.. haha, åt en god middag med päronen och kollade sen på melodifestivalen..mina favoriter va Nordman och dom två fårn trazan och banane som jag glömt namnet på, haha, men BWO va även bra.. och så gillade jag även Sannas låt,, men den va lite försegdeg för att vinna.. enligt mig! hur som, mitt i utdelandet av röster fick hela Dalarö strömavbrott, hahaha! fyfan, och jag och mamma som var helt inne i röstningen tog fram en mobil för att leta efter en radiokanal som sände omröstningen, HAHA. radio stockholm gjorde det faktiskt. haha. löjligt att lyssna på radio alltså, men men, bor man i skogen så gör man. men lite skumt var det, PRECIS när hela festivalen var slut kom strömen tillbaka. så man kan juu börja fundera,..
började kolla på filmen "alexander" men somnade..
och idag var det dags för IKEA med mamma, roligt roligt, kollade ut lite grejer jag ska köpa till huset,, en hylla, soffa och lite grejer, som vi ska åka och köpa senare i månaden! :)
köpte en filt som jag ska ha i soffan, jättehärlig o fin, tallrikar (som jag fick av mamma i påskpresent hihi) och lite annat smått och gott. tallrikarna va helfina, ljusblåa stora tallrikar och gråbiegea (haha, hur fan stavar man det tro) småtallrikar av samma sort, jättefint :) och även skålar i samma "serie".. helgulligt :) snart  är det dags!
efter besöket på ikea åkte vi till mediamarkt så jag kunde köpa en ny skärm,, så kundej ag langa ut den gamla och har nu mycket mer plats efter som min förra skärm inte var platt. haha

på återseende (hos jysk)


Malle 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: