2008-03-05
 23:09:29

beställning

så, nu har man alltså beställt ännu mer kläder,  jag och mamma beställde ne del från HM, vilket alltid är lika roligt, sommar & vårkläder, så himla härligt :) beställde bla en kjol, linnen och någon tshist och lite un derkläder, haha! älskar det där med att beställa kläder, alltid lika roligt när det komemr ett paket man får öppna och bli "överraskad" om det är saker man gilalr elelr inte, haha!

helgen är lite planerad,, ska träffa Carro på fredag o äta middag och dricka vin och sen gå ut! yyey, lutade åt rocks eller va de nu hette, haha, kul med något nytt iaf :D mys mys!
sen någon dag i helgen skulel vi antagligen(?) fira mormor och gå ut och äta, smarr smarr. blir nog trevligt :)
Björn Rosenström spelar även i Tyresö på fredag vilket är jäklans synd att man missar, skulle vara enormt roligt att se, snacka minnen man ahr atill alla dom där låtarna, som man typ kan utantill. hahaha. jaja,, får bli en annan gång :D

vad meeer, jobabr imrogon och ska tydligen på något möte innan :S jaja, blir säkert JÄTTEroligt.  har fått öfr mig att jag blivit lurad., tror att mötet var idag.. hmmm, men men!

fjällenplanerna verkar gå framåt iaf, om det blir av så blir det nästa vecka, fredag 14e till, va det tisdag? hoppas hoppas, idag va det tydligen 7 minus där uppe och iaf 15 cm snö, låter sjukt skönt! men men, jag håller tumamrna för att det blir något. haha, skulel vara så skönt att komma iväg ett slag!


nu ska jag nog sova,

nattinatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: