2008-03-12
 13:19:03

bamses båt

hola!
idag väktes jag av ett sms från hultman (som det förövrigt  va hundra år sen jag pratade med, så det var kul!) och ett grattis på namnsdagen, haha, ja, så jag har tydligen namndasg idag, eller ja, eftersom jag heter Victoria i mellan namn (efter bamses båt, hahaha) så, cool värre
har kollat på två helsjuka filmer idag, fick ner ett gäng i får så nu har jag något att göra, ahha, jag får perioder då jag känenr för o kolla på film så fixar jag en massa olika konstigheter, dom jag såg idag var "bottoms up" och "death to the supermodels" haahaha,  ja, ett konstigt ryck och fixa jsut dom filmerna, dom var sjukt dåliga alltså, fyfan, särskillt den sista, men men.. haha. den första va iaf lite rolig på något sätt, haha!
ska nog åka upp o lämna in min dd o göra en ny, hade även en kenolapp jag ska kolla om jag vunnit nått på, haha! man kan ju hoppas :P  är såååå sugen på att köpa något gott, därför jag avvaktar lite,, vet att det kommer sluta med att jag köper något om jag känner mig såhär, hahaha! '
blir ngo finfint!!

lök lök


Hultis
PUBLICERAT: 2008-03-12, 13:24:42 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

Haha väckte jag dig?! Förlåt, va inte meningen! haha inte så snäll 'grattis på namnsdagen-grej' att göra liksom ;P hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: