2008-06-22
 23:34:36

sommar & strand


Hej vänner!

jag har varit dålig på att skriva, igen! men nu är jag på g igen.. har varit så krävande och så mycket i mitt huvud, men men, det löser sig alltid! 
i onsdags var vi i kungsan och kollade på matchen, elelr, nu ljög jag. jag va där och drack öl med trevligt sällskap men efter mycket om och men skulle matchen ses på söder, lagom (elelr väldigt) rund under fötterna begav vi oss dit och väl framme stog det redan 2 - 0 så det var bara jättetråkigt att kolla. men men, var en trevlig kväll iaf :)

midsommar fredagen var trevlig, jobbade till två och kom hem  till en lunch ute i solen med familjen & bror och fredrika som även var på besök.. massa god mat och fint väder.. Jag och fredrika blandade mojitos (stavas det så? haha) i en timme, och jahg tror dom vart ganska lyckade faktiskt, man får ju slita lite!
åt en god middag också och spelade "den glade myttomanen" jag vann nästan, jag är ju lite av en mytto, med glimten i ögat ;) haha! men som sagt, bara nästan.. haha

sen var det lördag igår och då var det jobb, jag var på ruskigt dåligt humör jag och lise drog itll mig och åt middag med  päronen som hade fyllmiddag elelr nåt :P haha! blev lite vin o tjaffs, sen drog vi in "till mig" och pimplade på lite vin, bestämde oss sen för att  dra upp till Strand hotell, och ida kom och hämtade oss :) så vi drog till ida och drack lite vin och sen till draget! va jätte mycket folk o värsta draget, sjukt roligt ;P
slutade väl lite lustigt med "efterrfest" hos mig,, men men, det va väl ganska kul, skrålade singstar fram tills solen började gåg upp och det kändes som mitt på dagen. lagom härligt o vakna upp och hitta människor sovandes varstanns i mitt lilal hus, haha!
efter fettomat med lise senare på dagen och en del pinsamma händelser var det dags för jobbet, vojne! var sjukt segt-.  mene men, jag lever iaf. fick jag känna idag hahaha!

min vecka kort & gott!

gud va jag känner ratt jag vill ha en stor kraaaam...



här har ni en sjukt bra låt med Kid down, som jag efter hultsfred börjat gilla ordentligt :)  synd att man inte såg hela spelningen men iaf.. bra är dom! den här låten är mysig!

/malle






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: