2008-06-25
 14:35:23

sol sol

hej vänner!

idag är det skinande sol ute och jag har varit ledig, helt underbart!  gårdagens dåliga dag är över, den slutade värre än värst men idag när jag vaknade upp och solen lös så vart jag genast på bättre humör!

har tvättat lite och resten av tiden har jag suttit ute på min veranda med ett glas isthe och glassat i solen. har faktiskt fått en hel del färg så det är jättehärligt! har gjort nåt kul med mitt hår för o testa nå nytt, det är också härliga tider! jag känner för o åka til lstan o shoppa- jäkla carro som håller på och flyttar hon hade säkert velat annars. jag behöver nya byxor, och strumpor upptäckte jag när jag städade lite i min garderob. och underkläder, sånt är alltid roligt. och så tappade jag itt favvo solpuder i golvet så det gick sönder, så nu har båda mina solpuder gåt sönder. det är nästan katastrof! :P

blir nog lite mer  sol nu. lyssnar på massa bra musik o isthe. mums.

här har vi en jättebra låt som jag blev påminnd om hos carro häromdagen, va sjukt länge sen sist, o den är så sjukt bra!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: