2008-06-28
 13:26:44

ibland

 gårdagen  var trevlig. till&från, började med förfest i haninge med kareoke, mycket vackert! drog till olearys och drack en öl och spelade bort en massa pengar. sen bestämde jag mig för att åka in till stan och möta upp carro, och vi drog till Ambassadör ( ? ) nåt ställe på kungsgatan iaf, där det va typ, surf fest eller nåt, jag veti nte, haha va något somrigt tema iaf! gratis inträde är alltid shysst, och djn var ännu bättre, där stog jag och dregglade hela kvällen, HAHA! :P
 mycket drag och det var roligt slutade lite konstigt så vi drog till donken o fyfan va gott det va! sen tog vi taxi till carro som var dubbelt så dyr men en otroligt härlig taxichaffis som bjöd på cigg o lät oss röka i bilen, hahaha! ja du!
somnade gott i carros sköna säng, och imorse när  jag skulle åka kundej ag inte låsa upp carros dörr, haha! sttog där i typ en kvart och kom inte ut,, men tillslut kom jag på knepet och ut kom jag! tur att jag tänkte gå tidigt till tåget, mobilen dog på vägen hem och fyfan. nu är jag iaf hemma och ska ta en powernap innan jobbat 4 - 7 (vilket mördarpass, hahaha)
kom på att jag har en chokladkaka i kylskåpet, YES! :D


här är en låt som  bara.. inte går att beskriva hur bra den är.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: