2008-06-24
 11:46:52

aj aj

tjapp.
idag när jag vaknade så kände jag bara,,  vilken otroligt dålig dag.
känner mig helt arg o ledsen o nere på samma gång, var riktigt länge sen jag hade en sånhär dag, jag kommeri nte nes ihåg det. bara för att jag hatar det. så otroligt mycket! vaknade tidigt, och kände, nej, jag vill verkligne inte gå upp.. somnade om, och gjorde så några gånger, tills klockan nu är 11. och nu är jag väl illa tvungen eftersom jag bärjar om 2 timmar. det är en sån dag som jag bara känner för att ligga i sängen och stirra i taket och lyssna på bra musik. kunde jag inte varit såhär igår istället, när jag var ledig. men man kan ju inte få allt som man vill ha.  
jag låg och kollade på Gossip girl till 3 inatt, åt ost bågar och glass.. och kunde fortf inte somna när alla avsnitt var slut. hatar när det är så, att man känner sig helt rastlös och inte kan sova-.

kanske är för att jag faktiskt har bestämt mig för att lägga ner ciggen? det kommer vara så sjukt svårt idag, jag rökte 2 igår, detä r ju ganska bra, idag har jag en kvar och jag ska inte införskaffa några nya. kommer vara sjukt tungt idag med tanke på min cpdag. vill bara ha en stor kram och stanna här i sängen.
men men.

Idag bjuder jag på Jimmy eat world - Hear you Me. En helt underbar låt som passar perfekt när man känner smo jag gör idag. Liten, nere och allt. hur som, den är jättefin.

/malle





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: