2008-07-15
 23:29:23

typisk tisdag?

helllllllooooo friends!
en nattfjäril har just parkerat sigg mitt på skärmen, men nu flög den iväg!

kändes jobbigt att bege sig till jobbet idag när man varit ledig i 3 dagar, men det gick, väl där var det kaos  så man fick hoppa in på alla möjliga ställen,, stå och skriva av rutten frukt i 2 timmar, MYS!
innan jobbet var jag med mamma och pressade/badade lite,, och åkte direkt itll jobbet, haha, kände mig lagom fräsch. men det första som händer när man möter H & J på jobbet är att dom säger "oj vad fräsch du ser ut idag, vad har du gjort, någon speciell som kommer och handlar idag elelr ;) ) hahaha.. roliga.. själv kände jag mig motsatsen men klart man blir glad när folk säger så.. har ju fått lite färg nu ju!! o det tillsammans med våra snygga skjortor är ju perfekt. haha!!
annars va det väl inget speciellt som hände på jobbet,, vad jag kan komam på, jag var duktig och åt ingen fetto mat.. men istälelt åt jag ingenting, elelr ätt äpple och en kaka, haha, men jaaaa.. jag hann inte med helt enkelt! :P blir väl desto värre imorgon.. haha!
när jag kom ut efter jobbet möts man av väärsta varma ivndarna, hur skönt som helst, kändes verkligen somrigt.. hoppas bara det hålller i sig..

imorgon är jag ju då ledig igen. haha. mitt schema är bäst! men dagen är fullspäckad.
klockan 7 halv 8 ska jag och mamma ut och springa, yey, :P blir nog ett dopp i det nu varma vattnet efter,, så är man ordentligt vaken! följt av en god frukost!
efter det,, beroende av om det är fint väder elelr inte,, om det är fin blir det nog ut på sjön med mor och pressa.. med en god lunch och lite så, jag är så sjukt sugen på en cesarsallad..  en sån som L brukade göra till mig, så om jag får bestämma består lunchen imrogon av en sån!
men om det är dåligt väder rså blir det shopping, jag ska köpa gardiner o lite annat tjoffs så allt här inne blir helt klart.. så en tripp till ikea ochc lite så,  sen blir det förhoppningsvis lite kläder också,, är SÅ sugen på att shoppa!

på kväll/eftermiddagen ska jag träffa carrotejpen och bada (om det är fint väder antar jag) ananrs får vi se vad vi hittar på! :) nåt trevligt brukar det ju alltid bli!

/malle










CG
PUBLICERAT: 2008-07-15, 23:57:14 | URL: http://isthe.webblogg.se/

Fluffis du far lagga upp bilder pa ditt hus, vill ju se hur de ser ut =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: