2008-07-01
 17:07:03

truckutbildning

godkväll vänner & andra!
idag har varit en seg men ändå relativt trevlig dag.
började halv 7 på jobbet och vid halv 10 var det dags för truckutbildning, yey!
så mellan 9.30 - 16.00 har man suttit i vid skolbänken igne, ungefär. haha.
fick en fet jävla bok som vi skulle gå igenom, allt om truckkörning, vojne, kändes riktigt seriöst attt sitta där och kolla på någon dvd och gå igenom hela den feta boken. som körkorts teori, haha. men men, man lärde sig väl några nya sake,r vet dock inte  när jag kommer ha användning av det. haha
sista halvtimmen var det prov (!) utbildaren gick ur rummet och alla satt och snackade om frågorna, tur det, ananrs hade jag varit körd ;) haha.
hur som, jag klarade provet och har nu truckkort ( ?) det blev ingen körning, haha! men men,  det blir nog bra!

det har ändå kännts som en bra dag idag, låg och tänkte massa igårkväll och jag tror det här va rätt, jag fastnar nog bara för att ha någon där, så blir man besviken för att det inte blivit som man tänkt sig och altl sånt. + att det är ju trotts allt sommar nu,så vad har man att klaga över egentligen?

på torsdag blir det dalaröskans! det ska bli ku latt se hur det är där eftersom jag a ldrig besökte det förra sommarn. drag har jag iaf hört och det tackar man ju aldrig nej till! Grill hos lise innan, hu det nu blir med busstrejk o allt, men förhoppningsvis blir det nog bra :)

ja, ikväll blire iaf film med lochie, det är alltid trevliga tider! 


nu ska jag vandra vidare, har inte någon bra låt än men det kommer senare! 


/malle 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: