2008-07-10
 21:45:41

tjopp tjopp tjopp

hellooooooooo
kom precis hem ifrån joggingrundan.. och jag är sjukt stolt! va iaf minst en månad sen jag va ute och sprang senast, men jag orkade heeeela rundan.. utan att stanna.. så konditionen är kvar, vilket jag är sjukt glad över. gick väl inte överdrivet fort, men 5 - 6 km (inte säker på hur långt det är) på 30 min är ju inte överdrivet illa för att vara första gången på länge.. så ruschade jag upp för dom  2 sista backarna, yey. fan va skööönt det känns! svettig som en riktig lök ska jag nog göra några situps nu,nu ska jag sätta igång ordentligt med att komma ner till min vanliga vikt.. så jag kan ha mina vanliga kläder utan att se ut som ett fetto. haha!
tänkte bara tala om det för alla.

imorgon blir det grönan med hultsfredsgänget (eftersom ingen annan var på?) så jag jobbar mellan 8 - 14 så drar jag direkt in till carro efter, så blir det grönan och sen utgång, wohooo. sitter o funderar på vad man ska ha på sig? jaja, nu blir dett iaf dusch, sen ska jag nog tvätta lite!

idag känner jag för lite SP





hemlig beundrare!!!
PUBLICERAT: 2008-07-10, 22:00:14

fan vad du e duktig tjejen!! YOU GO GIRL :)


CG
PUBLICERAT: 2008-07-13, 03:35:18 | URL: http://isthe.webblogg.se/

Hahaha men holidaydippar kan man aldrig fa for mkt av ;) Saknar varat svullande i tva skalar dippar och massa pasar chips! haha



Hur gar det med biljettletandet?


hemlig beundrare
PUBLICERAT: 2008-07-13, 05:37:50

MALIN är den bäästa flickan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: