2008-07-25
 23:49:26

tjännnaaa

hoj hoj
fy va dålig jag varit på att uppdatera de senaste dagarna, har väl inte hänt sådär överdrivet mycket kanske,, jobb & sol för det mesta..  en del badande också, haha!

igår var det iaf dags för Dalarö skans igen! så var middag o för hos lise, lika mysigt som sist! =Dåt gott och vart kalas! jag och carro drog med ida för att hämta hennes båt.. så blev en mysig båtresa ut, där det riktiga hävandet började..  blev en rolig kväll,, vissa vart ju gladare än andra i hatten (nämner inga namn ;)) och andra somnade i gräset. HAHA. nej men blev en rolig kväll, var väl inte värsta draget direkt men iaf! jag hade kul! på väg hem och ner till båten sprang vi ner för backen och jag & ida ramlade på något sätt (fyllon?) det gick hål på mina leggings på knät och jag har blod fläckar på både skor osh strumpor. HAHA. sexigt värre.. hur som, drog hem och kokade nudlar.. och idag va det jobb. ugg! rolig kväll!

nattinatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: