2008-07-02
 23:30:59

onsdag

idag har det då vart, som alla redan vet, onsdag!
jag vaknade vid 1 (så skönt) och åt frukost (bestående av 2 glassar) och lökade framför tvn, kollade på en film som handlade om två pizzerior (hahaha) och vart sjukt sugen på pizza. dom ringde från jobbet och bad mig hoppa in 16 - 2215 och snäll som man är så tackade man ja (med tanken på pengarna, kväll = ob) hahaha! så på min lediga dag blev det istället jobbi.

så imorgon blir det alltså dalarö skans, yey! hoppas det blir roligt, innan blir det grillning hos lochie med Carro och lite folk från jobbet och andra vänner till Lise. kuljul! är taggad som sjutton!

sleeping time för mig, börjar halv 7 imorgon! och ska hämta lochie vid 6,, haha! härliga tider det.

idag är jag på bra humör!


Kräm
/malle




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: