2008-07-17
 00:00:03

ledig

idag har jag då varit ledig!
vädret var inte precisi prima så jag och mamma begav oss till haninge och en hel del olika affärer för att köpa gardiner och annat, jag shoppade loss (som vanligt?) inga kläder dock, blev gardiner, jättefina :) en matta, nya lakan till sängen som är helmysiga, en hylla/bänk i hallen och så har jag yfllt upp kylskåpet-.. och frukt skålen ;)
så väl hemam var det storstädning och fixat upp grejerna jag köpte, så nu ser det jättefint ut här inne, fortf lite grejer som fattas, men mycket bättre än innan är det nuu!

på kvällen kom patric&fredrika ut och fixade middag, grillat, mums! sen blev det vin & kubb och guitar hero! nu kan jag till&med spela på medium.. hahahaha.  kulijul. men nu blev det dags för sängen för min del eftersom jag trots allt börjar halv 7 imorgon, duktig flicka!


/malle









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: