2008-07-13
 11:38:06

helgen

i fredags blev det då som sagt grönan.. när jag kom til lstan började det spöregna så vägen till grönan var väldigt blöt. och början, haha.  men efter ett ta slutade det iaf regna, tur det =D
vi va kvar till halv 9, och stickan hann med att freggla på min tröja i vilda musen. Hahaha...
vi drog sen hem till carro o fixade oss, åt pizza och började dricka., yey  drog sen till 90's och det va sjukt roligt, dåligt dansgolv annars hade jag skitkul! =Dkvällen slutade väl lite konstigt men ja ja...

igår, lördag låg jag ute och solade hela dagen. fick iaf lite färg. hihi. jag hade bestämt mig för en lugn kväll, men slutade med vin hos mig med ida ochc eríca, yey! drog sen upp till strand hotell (med en vinflarra i handen, som vi sen gömde på kyrkogården för att kunan ha kvar den till efterfesten)  men blev kul och väldigt glatt i hatten..
kom väl hem vid  4 kanske och idag ska jag ut på sjön med familjeeeen! wow. färrg färg färg ;)


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: