2008-07-07
 11:56:31

hej hej hej

idag vaknade jag upp till spöregn, och det låter ju så oerhört mysigt när man ligger nerbäddad i sängen med tåv varma täcken, fönstrena öppna ås det blir lite småkallt, men under täcket är det varmt, och så hör man regnet utanför.. då vill man bara... inte gå upp!

helgen har för övrigt varit helmys, iaf nästan? har jobbat som en dåre, som vanligt och har varit sjukt mycket och stressigt när jag varit där,, livet är hårt ibland! i lördagskväll var det ju som sagt dags för CarroTejpens födelsedag, dvs fest fest fest! nästan iaf? väl där vid 5 gick jag carro och ida och köpte fetto pizza (dom var stora som... 2 vanliga pizzor! tur att man delade med ida, haha) gick hem och började med lugnt? med vinet. mums. kvällen fortsatte bra i carros härliga 1a, konstiga människor kom men det funkade bra till en början. Carro nr 2 kom även förbi med en rolig gäst som var rolig att träffa igen!
mycket hände och när slamp-tjejen (som precis suttit och berättat om sin älskade pojkvän) gått för långt med fel person blev det dags för alla att gå! Jag fick agera utkastare medans carro låste in sig på toa.. haha. efter mycket om och men fick jag iaf ut nästan alla. .

idag ska jag åka till nynäshamn med mor & far och äta lunch/middag.. lite fel väder kanske, men blir nog mysigt! och jag ska köra min brors bil (den sk. pansarvagnen) vilket var väldigt länge sen, övningskör senast? haha.

vet ni vad jag kom på, jag tror jag ska ha 1års jubileum för mitt körkort snart,, måste kolal vilket datum det va..


nog med ointressanta saker.


oth väntar!


/ malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: