2008-07-29
 23:14:31

härliga tider

igen!!
solen skiner hela tidne och jag börjar bli brunare.. fna va fint det är!
dock har jag bölitt förkyld och min näsa är helt täppt.. pratar som kalle anka elelr nåt,, sexigt värre!
ledig imrogon och ska vinka av familjen som åker till grekland och lämnar mig själv med katterna, haha, mysigt!
så imorgon kväll blir det av att åka till carrcarr som jag inte träffat på allt för länge, en runda på systemet och sen dricka några öl på Snaps! myspys!
Torsdag är det dags för årets sista Dalarö skans. ska blir helroligt och jag är lika taggad som alla andra torsdagar, kulijul!
fredag blir nog en lugn hemmakväll med mig själv eftersom jag börjar 6 på lördag..  vi får se om jag ändrar mig, haha!
Lördag jobbar jag som sagt 6 - 14 och sne blir det hem o fixa, några tjejer kommer över o ska ha "kräftskiva" (hälften äter dock inte kräftor, bla jag, så vi satsar på nubben, hahaha) eftersom jag är solokvist hemma så det blir nog härliga tider! sen blir det antagligen strand, shyssta puckar! jag är iaf taggad som sjutton för denna vecka! nu ska jag skriva en shoppinglista för systemetrundan imorgon, en sak är säker, min mynta ska användas på lördag! ;) mojitos för hela slanten,

Puss&kräm

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: