2008-07-07
 22:17:53

:)(:

Hej hej.. igen!
idag har det spöregnat hela dagen,, men eftersom mamma hade några ärenden att utföra i nynäs äkte vi dit iaf och åt lunch, vilket var mysigt,,, och frramförallt gott ;) haha
har bestämt mig ör att börja springa nu igen, min förbannade förkylning satt ju i allt för länge och är fortf inte helt&hållet borta,, men fan. ett försök ska jag iaf ge det. sen ska jag börja med havregryns gröt på jobbet igen, till lunch/frukost eller vilken tid det än är jag jobbar. skippa godis och onyttigheter i veckorna och bara,, sköta det här ordentligt! jag behöver det känner jag fan nu, rullar nästan fram, haha! vore faktiskt lite roligt att kunna använda sina vanliga kläder igen, utan att känan sig som ett fetto.. haha! :P

ligger och kollar igenom alla oth avsnitt.. va så jävla länge sen man såg dom och det är så mysigt!
grönan på fredag med.. ja, vilka det nu blir?

så kom jag att tänka på en väldigt bra låt idag..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: