2008-01-10
 23:58:26

yepp

sådär. imorgon ska jag lägga min sista aupair pappren på postlådan. yey.
de senaste dagarna har varit så konstiga. pratat mycket med exet och drömt mig tillbaka, jag menar,, jag har ju inte domdär väldiga känslorna kvar och jag skulle inte påstå att jag vill ha tillbaka det.. men att prata gamla minner framkallaar gamla känslor o ni vet, jag tänker mycket hur det kunde ha varit och saknar dendär bra tiden vi hade tillsammans, men om jag sen tänker på det dåliga känns allt som är nu bara rätt. jag blir bara så... kluven! och tom. oerhört tom.
saknar nog honom för att jag saknar camilla, för att jag ville att vi skulel uppleva allt tillsammans och ja, allt vi drömt om tillsammans.. det är som han, samtidigt som han lämnade mig ensam och sårade mig nåt oerhört, även stal min dröm med camilla, stal min camilla?
Jaja! hur som, lite tankar hit o dit, känns iaf bra att snacka med människan, en massa roliga saker, o ha roligt med min nya webkamera, hahaha!! :P
samtidigt har en annan människa börjat vandra in i mina drömamr om nätterna, det är så konstigt att han helt plötsligt  finns där, i mina drömmar :S I natt drömde jag att han helt plötsligt bara var breve mig och höll min hand, höll om mig och pussade mig i pannan. hahhaha. denna människa som jag inte kommer nämna vid namn, haha, försöker mitt undermedvetna säga mig något, eller spela mig ett spratt? hahaha!! det är ganska komiskt faktiskt..  håller jag på att bli desperat eller vad är det frågan om. nej, det är som om jag inte riktigt känner mig själv, vet vad jag vill elelr vad jag ska göra.

hur som är jag helt inriktad på au pair nu, hoppas bara det går vägen, vore skönt att komma iväg helt själv, och "hitta mig själv" oj va djup jag försöker låta, men vekrligen,. jag vill komma iväg.


hur som, nu ska jag väl bädda ner mig i min härliga säng. jag såg en väldigt bra film igår,, "factory girl" tror jag den hette, så otroligt egen o speciell, konstig, men ändå så sjukt jävla bra! ytror det är en sån film som man antingen hatar eller älskara,, och jag, fastnade öfr den!

här om dagen kolalde jag även på "dreamgirls" som var helt ok, sett bättre men den var ändå,, bra!  imorgon blir det jobb jobbb.

saknar mitt ägg pägg.

Puss pusss pusss pusss pusss pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: