2008-01-21
 11:27:25

jadu,

hej hopp i lingonskogen.
dagarna rulalr på, förra veckan jobbade jag på dagis nästan hela veckan,  lite på coop även. haha, härligt det :)  dom är så s öta dom små ungarna som springer omkring, hihi. mys mys. har börjat fundera på framtiden och tänkte mycket på någon slags lärare,, för mindra barn då, tror det skulel passa mig och att det skulel vara väldigt rolit.. så vi får väl se vad som händer :)

annars, i fredags jobbade jag från 8 - 14,15 på dagis och fårn 15 - 2215 på coop, lång dag kan man säga, slocknade direkt när jag kom hem, lördag va det litep å coop och sen åkte jag till carro för att först äta middag = donken. haha. se började vi pimpla lite vin i väntan på att sara skulel komma o spela lite spel,det slutade sen att vi gick ut, till hirchenkeller, yey yey :P va roligt att får shejka lite ass ;P hahaa. sen drog jag och carro til ldonken, o tog med oss maten till tunnelbanan, när vi sitter o väntar (i 28 min) kommer några män i kanske 30 års åldern fram till oss o bötrjar snacka om bröllop och tal under bröllopet, haha, roliga kilalr, när vi ätit upp  våran mat säger carro "men malin, ska iv inte gåo ch köpe en varsin till cheesburhgare" vilket det slutar med att vi gör. hahahaha. finafisken
igår var mina sötasmå kussar här, vilket var lika mysigt som vanligt, hihi..

idag är det jobb på coop 14 - 20 även torsdag jobbar jag på coop. . hoppas jag blir inringd på dagis, eller på coop.. pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: