2008-01-16
 21:48:26

hej hej hej

Idag ahr jag klippt mig o slingat håret, blev super ifnt, lite annorlunda vilket jaga tycker är kul i jul, min nya sysselsättning är att sitta på tradera o försöka vinan en budgivning om ett ps2. två kvällar i rad nu har någon tagit det mitt framför ögonen när det är EN minut kvar o bjudit 10 kr över mitt bud,, dom bordeändra det där på något sätt, för nu börjar jag bli lite arg. morr morr, vill fixa ett ps2 så jag kan köpa singstar o så, så sjukt roligt :D

förövrigt, jobabr typ inget alls på coop, vilket är synd, men har börjat hoppa in på Dagis nu istället vilket jag tycker är jätteroligt, haha, bra förberedelse för mig, ;P

För att, nu är alla min papren mottagna, jag skulle bara maila in mina bilder eftersom dom blev i så dålig kvalité istället, vilektj ag gjort nu, så. nu borde väl allt börja på riktigt snart, haha, spännande spännande. en väldigt stor del av min lön har redan gått åt, morr, så jag funderar på att struna i ps2et den här månaden..  men jag vill HA, jag vill spela singstar. hahaha ja du, vad ska man göra...

tänka lite, hejhopp flopp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: