2008-01-03
 22:27:31

fluff fluff

då har man blivit bilägare igen då! :D eller rättare sagt pappa har, om cvi skulel skriva bilen på mig skulle försäkringen bli allt för dyr.. sååå... men ändå. jag har iaf en ny bil, och denan gång en mycket finare,, och nyare!  ska ta och lägga in en bild här sen tror jag, när jag tvättat den och så ;) haha.
hur  som är det fortf en seat ibiza, eftersom jag trivdes så bra med min förra, så varför skaffa en annan nu?  så det blev en lika dan, seat ibiza, även denna gång gul, men en finare nyans ;) haha. och så är den 2 år nyare så den ser inte lika dan ut, haha. just denna råkade vara automat,, vilket är ovant o liiite tråkigt, men ändå skönt, så det är bara att vänja sig,.. så det är abra att säga hejdå till kärringstopp ;) ;) hahahaha,.

gudd va t rött jag är, imorgon ska jag iaf jobba, nästan skönt o göra nåt,, särskillt nu när jag har min bil igen :D :D :D

ska lägga mihg o läsa :D
puss puss

saknar dig camilla :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: