2008-01-01
 22:25:03

2008 - tom

nu har det värsta hänt. det absolut värsta.kan inte tänka mig något  värre.
har försökt umgås med cg så mycket som möjligt de senaste dagarna trotts allt slitande md jobb osv.. haft en sista kebab&filmkväll osv.. men ingenting kunde stoppa tiden för idag var det dags. åkte till camilla där man mötte en  väldigt ledsen och jobbig stämning. jag trodde inte att jag skulle börja gråta, för att jag kunde inte förstå att det faktiskt var sannt.men så helt plötsligt stod vi där på flygplatsen och allt bara bröt ut, jaga kände mig så oerhört tom.. camilal stod breve mig men ändå var hon inte där, för jag visste att hon skulle åka, min aldra bästa vän, som jag gått igenom så oerhört mycket tillsammans med, hon som alltid finns där, som man¨åker till och har världens mysigaste filmkvällar, äterfetmat och kebab, som bara är där, alltid, men inte nu, för hu är hon på väg till andra sidan jorden, utan mig. jag vill inte! har intek unnat sluta gråta sen jag började, min älskade camilla finsn inte här breve mig längre, även fast vi fortfarande komemr höras så är det så långt ifråån samma sak. cill bara krama henne, låter helt sjukt, jag vet, men jag känner  mig så tom. Ingen förstår mig som cg, min fluffis äggman.

Jag önskar dig all lycka Camilla, samtidigt som jag bara vill att du ska komma hem igen, så hoppas jag att allt går bra och att du lyckas med allt så som du vill ha det. inga ord kan beskriva hur det känns att inte längre ha dig här vid min sida. Jag älskar dig, min fluffis. kan inte förstå vad jag ska göra utan dig, känner mig så sjukt ensam.

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: