2008-08-24
 16:24:49

"vit helg"

min plan va att ha en vit helg nu innan ayia napa,, för att inte gå upp dom 4 kg jag faktiskt gick ner med dieten, men dte gick ju som det gick...
på fredagen jobbade jag stängning o hade bara planerat att åka hem och sova,, men på jobbet frågar lise om man ska hänga med till snaps, hur kan man säga nej till det? så bleev en sista sekunden grej o fixade ihop allt, så drog med Lise, Hanna och  Emelie till snaps och det blev inte ens en lugn kväll.. fyfan men dte va roligt, jag och lise köpte ne varsin FETTOkorv på medis o jag brännde gommen och fick värsta blåsan,, sussade med lise hos hanna..
på lördagen blev det stress stress, drog hem o fixade mig o drog sen in till handen för att fixa Jessicas present, o sen direkt till årsta havsbad där det skulel spelas paintball, och fyfan va kul det va!! sjukt roloigt, 2 timmar som bara flög förbi, 12 pers som spelade, Jessicas släkt o vänner, haha, va riktigt kul! Sen var det middag och allt möjligt på lidingö med paintballgänget omer av jessicas nära o kära o det va helhärligt, jätterolig stämning, va jätteroligt att man fick avra med på allt det igår! hoppas jessica hade ett lyckad födelsedags firande!
sen drog vi ut, först till Sense  och mäötte upp en massa människor, bla Hanna, Lise & Ida.. Slutade upp med att jag & carro drog vidare med Lise och hanna till Snaps och hängde där,, sen kom ida ett tag men drog nästan direkt.
stog utanför medis grillen i typ ett år med mycket drama, haha, sen blev det en sk efterfest som va helt misslyckad och var oerhört lökig, drog ungefär direkt, så gick väl o la sig vid 7 och hamnade även denan gång på soffan med Lise hos Hanna.. haha
idag blev det Vega baren med Lise.. och jag känner bara hur jag har gått upp alla mina 4 kg efter den här helgen, fyfan!  vågar inte ställa mig på vågen. haha, jaja, på fredag åker vii!


kräm kräm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: